
A sikerhez sokkal több kell egy jó szoftvernél. A sikeres bevezetés alapkövei még az eredményes bevezetési módszertan és a dokumentumkezelési tanácsadók szakmai felkészültsége, tapasztalata is. Csak így alakíthatók ki az optimális iratkezelési folyamatok és válhat iratkezelő szoftvere szervezete legfőbb segítőtársává. Ismerje meg bevezető csapatunk munkáját!
Több, mint 10 éve dolgozunk már azzal a hatékony bevezetési módszertannal, mellyel 100%-ban megvalósuló, zökkenőmentes szoftverbevezetési projekteket biztosítunk ügyfeleinknek. Módszertanunkat külsős tanácsadó cégek bevonásával folyamatosan fejlesztjük, hogy a gördülékeny bevezetést biztosítani tudjuk ügyfeleinknek.
Tanácsadó kollégáink feladata a rendszerbevezetés menedzselése, a szoftver ügyféligények szerinti testreszabása, valamint a felhasználók oktatása és felkészítése az éles indulásra. Gyakran azonban már az értékesítési fázisban bekapcsolódnak a projektbe: iratkezelési auditunk során megismerik az ügyféligényeket és az értékesítő kollégákkal együtt tesznek javaslatot az optimális dokumentumkezelési folyamatok kialakítására, valamint iratkezelő rendszerünk testreszabására.
Több ezer szoftverbevezetéssel a hátunk mögött tanácsadó kollégáink kiemelkedő iratkezelési és IT szakmai kompetenciákkal rendelkeznek. Jelentős referenciaállományunknak köszönhetően a legkülönfélébb területeken dolgozó szervezetekbe vezettünk már be dokumentumkezelő rendszert. Szinte biztos, hogy szakembereink találkoztak már azzal az iratkezelési problémával, ami az Ön szervezete életét is nehezíti, így pontosan tudni fogják, hogyan oldják meg azt.
Módszertanunk részeként a sikeres bevezetéshez 3 eltérő szerepkörű szakembert is biztosítunk, akik az ügyféllel karöltve hozzájárulnak a szoftverbevezetés pontos, határidőre történő lebonyolításához. A projektvezető feladata a bevezetési projekt megvalósulásának felügyelete, a határidők ellenőrzése, betartása, valamint az ügyféllel történő kapcsolattartás. A projektvezető felel a projekt megfelelő minőségben és időben történő lezárásáért. A Document Management Expert (DME) végzi a projekt kivitelezési feladatait. Többek között a szakmai tanácsadást, a szervezet iratkezelési folyamatainak optimalizálását és a dokumentumkezelő rendszer testreszabását. A projektet egy ún. Document Management Analyst (DMA) szakember is segíti, aki a háttérmunkát, az adminisztrációt, a folyamatos dokumentációt és riportolást biztosítja a bevezető csapat számára.
A jól meg választott rendszerbevezetési módszertan, valamint a tanácsadó szakemberek tapasztalata, hozzáértése és szakmai felkészültsége jelentősen hozzájárul az új rendszer szervezeten belüli fogadtatásához és az egész projekt sikeres lezárásához. Több ezer szoftverbevezetéssel a hátunk mögött már tudjuk, hogy mitől lesz egy iratkezelő rendszer szervezete legfőbb segítőtársa. Nézze meg, mi hogyan dolgozunk!
Hivatali kapu, SZEÜSZ-ök, vállalatirányítási, ügyviteli, gazdasági, pénzügyi rendszerek és irodai alkalmazások. Mára több mint 50 különböző szoftverrel integráltuk iratkezelő rendszereinket, így az Önök bejáratott üzleti szoftverei, szakrendszerei sem okoznak majd problémát.
Az új iratkezelő rendszerre áttérő szervezetek számára kritikus pont az adatmigráció, azaz az adatok régi rendszerből való áttöltése az új szoftverbe. A hazánkban fellelhető összes dokumentumkezelő szoftverből migráltunk már adatokat a DMS One iratkezelő megoldásaiba, így az Ön szoftvere sem jelenthet problémát!
Potenciális és meglévő ügyfeleink számára is biztosítjuk az egyedi rendszerben való gondolkodást. Folyamatosan alkalmazkodunk a különböző működési környezetekhez, az eltérő iratkezelési folyamatokhoz és egyediségekhez. Dokumentumkezelő szoftvereink maximálisan a szervezet igényeire szabhatók.
Az évek alatt kidolgozott szoftverbevezetési módszertan, a vállalat hatékony működését támogató munkafolyamat-kialakítás és a projektvezető munkatársak szakmai tudása is hozzájárul a kiválasztott rendszer problémamentes bevezetéséhez. Önnek is segíthetünk?